Номер 15 (1504), 11.06.2020
Новi можливостi веб-порталу Пенсiйного фонду Украïни
Останнiм часом користувачi веб-порталу електронних послуг Пенсiйного фонду все частiше звертаються iз запитаннями з приводу можливостi побачити данi про перiоди роботи до 1998 року.
Для вирiшення цiєï проблеми на Веб-порталi електронних послуг Пенсiйного фонду Украïни створено новий електронний сервiс "Електронна трудова книжка" та розроблено вiдповiдний порядок "Про запровадження облiку трудовоï дiяльностi працiвника, фiзичноï особи — пiдприємця, фiзичноï особи, яка забезпечує себе роботою самостiйно, в електроннiй формi" затверджений постановою Кабiнету Мiнiстрiв Украïни вiд 27.11.2019 № 1084.
Завдяки цьому сервiсу громадяни в подальшому зможуть переглядати вiдомостi про свою трудову дiяльнiсть за будь-який час.
Сервiсом "Електронна трудова книжка" можуть користуватися не лише застрахованi особи, а ïх роботодавцi. Вони за наявностi згоди на обробку персональних даних надаватимуть iнформацiю про трудову дiяльнiсть працiвникiв у виглядi сканованих копiй передбачених законодавством документiв, засвiдчених квалiфiкованим електронним пiдписом.
У разi втрати паперовоï трудовоï книжки, користувачам цього сервiсу в подальшому не потрiбно витрачати час на вiдновлення даних.
Скористатися електронним сервiсом можна наступним чином:
— увiйти до особистого кабiнету на веб-портал електронних послуг Пенсiйного фонду Украïни;
— лiворуч наявне меню "Комунiкацiя з ПФУ";
— перейти на вкладку "Надання скан-копiй трудовоï книжки";
— окремо долучити пiдготовленi скан-копiï кожноï сторiнки трудовоï книжки як JPG-файл або повний документ зi всiма сторiнками трудовоï книжки як PDF-файл;
— вiдправити заяву на вiдпрацювання до Пенсiйного фонду Украïни.
Заява буде опрацьована працiвниками Пенсiйного фонду Украïни, якi проведуть оцифрування сканованоï трудовоï книжки, що в подальшому дозволить призначати громадянам пенсiю в автоматичному режимi.
Головне управлiння Пенсiйного фонду Украïни в Одеськiй областi.