Номер 38 (1431), 26.10.2018

Оформлення
електронного пенсiйного
посвiдчення (ЕПП)

В результатi позитивних реформ в краïнi, з 2018 р. усi пенсiонери, якi отримують пенсiï з через Державний Ощадний банк, мають можливiсть отримувати електронне пенсiйне посвiдчення (ЕПП).

ЕПП - сучасний технологiчний iнструмент, який не тiльки пiдтверджуε той факт, що особi призначено пенсiю та дозволяε отримувати пенсiю, а й надаε змогу оплачувати будь-якi електроннi послуги он-лайн та повноцiнно користуватися всiма державними електронними сервiсами.

Для отримання ЕПП пенсiонеровi, у зручний для нього час, необхiдно з`явитися до його територiального вiддiлу ПФУ з наявними оригiналом паспорту, РНОКПП та двома фото картками розмiром 2.5х3 та заповнити вiдповiдну анкету.

Пенсiйне посвiдчення видаεться особi, якiй призначено пенсiю, особисто або ïï законному представнику у разi пред`явлення документiв, що дають змогу спiвробiтнику банку iдентифiкувати одержувача пенсiй та його законного представника, а також документiв, що пiдтверджують статус законного представника (вiдповiдне посвiдчення, свiдоцтво про народження, рiшення суду тощо), та додатково у разi, якщо законний представник ε резидентом, - документiв, виданих вiдповiдними контролюючими органами, що засвiдчують його реεстрацiю в Державному реεстрi фiзичних осiб - платникiв податкiв.

Т. ЧЕРЕПИЦЬКА,
начальник Центрального вiддiлу призначення,
перерахунку та виплати пенсiï
Центрального об`εднаного управлiння
Пенсiйного фонду Украïни в м. Одесi.