Номер 10 (1499), 19.03.2020
що Постановою Кабiнету Мiнiстрiв Украïни № 211 вiд 11.03.2020 "Про запобiгання поширенню на територiï Украïни коронавiрусу COVID-19" на всiй територiï Украïнi з 12 березня до 3 квiтня 2020 року оголошено карантин, проте графiки прийому громадян в сервiсних центрах фонду залишаються незмiнними.
Водночас повiдомляємо про можливiсть вирiшити бiльшiсть питань без особистих вiзитiв, скориставшись онлайн-сервiсами веб-порталу Пенсiйного фонду Украïни, зокрема:
— подати заяву про призначення пенсiï в "один дотик";
— отримати довiдки, достовiрнiсть яких пiдтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довiдка про розмiр пенсiï, вiдомостi про виплачену заробiтну плату, сплаченi на користь особи страховi внески, набутий страховий стаж, iншi);
— перевiрити вiдомостi про трудову дiяльнiсть ("Електронна трудова книжка");
— провести прогнозний розрахунок майбутньоï пенсiï за вiком за допомогою сервiсу "Пенсiйний калькулятор";
— подати Анкету застрахованоï особи для внесення/змiни/уточнення даних в Реєстр(i) застрахованих осiб;
— подати звернення (пропозицiю тощо);
— активувати послугу безкоштовного СМС-iнформування (щодо призначення/перерахунку пенсiï; сплати страхових внескiв роботодавцем та страхового стажу особи).
Для вирiшення iндивiдуальних питань пропонуємо телефонувати на гарячi телефоннi лiнiï, якi оприлюдненi на iнформацiйнiй сторiнцi Головного управлiння Пенсiйного фонду Украïни в Одеськiй областi у роздiлi "Контакти".