Номер 11 (1500), 26.03.2020
З моменту презентацiï у лютому послуги з верифiкацiï даних до сервiсних центрiв МВС надходили питання, що стосуються невдалих спроб користувачiв провести уточнення даних в електронному кабiнетi водiя.
Всього станом на початок березня надiйшло понад 145000 заяв на уточнення даних, з яких були опрацьованi 80 %.
Як результат, кожна третя верифiкацiя даних посвiдчення водiя та кожна четверта верифiкацiя даних свiдоцтва про реєстрацiю транспортного засобу успiшнi.
Що ж не так з iншими заявами на верифiкацiю, якi були вiдхиленi?
Основнi причини вiдмов у верифiкацiï:
— громадянин некоректно заповнив заяву на верифiкацiю (невiрно заповнив необхiднi поля, додав неякiснi сканкопiï або файли не тих документiв);
— громадянин намагається верифiкувати пiдроблений документ;
— iнформацiя в документах не спiвпадає з даними в державних реєстрах (наприклад, особа змiнила прiзвище / мiсце реєстрацiï, але не обмiняла посвiдчення водiя та/або свiдоцтво про реєстрацiю транспортного засобу);
— документа заявника, що потребує верифiкацiï, немає в державному реєстрi (наприклад, це може стосуватись окремих документiв, виданих до 2013 року);
— подача документiв iншоï особи (наприклад, чоловiк здiйснює спробу з власного електронного кабiнету водiя верифiкувати данi для дружини).
Якщо причина вiдмови у верифiкацiï ваших даних вiдноситься до однiєï з перелiчених вище, радимо звернутися до будь-якого сервiсного центру МВС. З контактами територiальних сервiсних центрiв МВС ви можете ознайомитись за http://ods.hsc.gov.ua/kontakti/kontakti-gsts-pidrozdiliv/