Номер 30 (1374), 18.08.2017
РЕКЛАМА
Пiсля випробувань украïнською медициною, що реформуεться, славетна трiйця козакiв Грай, Око та Тур з легендарного мультфiльму "Як козаки..." не спиняεться. Нашi героï з ще бiльшим завзяттям продовжують експериментувати та жити життям звичайних украïнцiв.
30-секундний мiнi-мультфiльм розповiдаε, як козаки зiштовхуються зi сферою життя, з якою до цього нiколи не мали справу, - з енергоспоживанням та його наслiдком енергонезалежнiстю. Про це повiдомляε прес-офiс проекту "Програма комунiкацiï реформ в Украïнi".
За сюжетом Грай, Око та Тур постають дуже хазяйновитими, козакiв бентежить, як споживаються енергоресурси у ïхнiх домiвках. Героï мультфiльму у притаманнiй ïм винахiдливiй манерi показують шляхи, як розумно економити власнi статки та при цьому ще й iнвестувати в украïнську енергетику.
"Уявiмо, що козаки, якi долали ворогiв, мандрували краïнами, тепер оселилися, скажiмо, у затишному районi одного з обласних центрiв Украïни. Нашi героï нiколи не погодяться на нерацiональне та неощадливе використання енергоресурсiв. Вони роблять все, щоб жити заможно i збагачувати свою краïну", - розповiдаε автор сценарiïв мультфiльмiв Антон Базелiнський.
Як i ранiше, здоровань Грай, коротун Око i силач Тур не мовлять. Думки та емоцiï вони висловлюють дiями, ε лише закадровий текст.
Анiмацiйнi ролики "Як козаки енергонезалежнicть розвивали" - частина комунiкацiйноï кампанiï, яку впроваджують ключовi стейкхолдери та громадськi органiзацiï Украïни, щоб привернути увагу широкоï громадськостi до змiн у енергетичному секторi. Автори розраховують, що образи, знайомi украïнському народу вже 50 рокiв, додадуть емоцiйного забарвлення та довiри до поточних змiн. Медiакампанiя за участi персонажiв легендарного мультфiльму, окрiм вiдео, включатиме створення радiороликiв та дотепних комiксiв для друкованих ЗМI та iнтернет-медiа.