Номер 23 (1555), 12.08.2021
Реєстр листкiв непрацездатностi запроваджено з метою забезпечення накопичення, зберiгання, облiку та використання iнформацiï про сформованi (виданi), подовженнi листки непрацездатностi для реалiзацiï прав застрахованих осiб на отримання допомоги по тимчасовiй непрацездатностi, по вагiтностi та пологах, оплати перших 5 днiв тимчасовоï непрацездатностi, що здiйснюється за рахунок коштiв роботодавця, а також для проведення перевiрки обгрунтованостi видачi та продовження листкiв непрацездатностi.
До реєстру листкiв непрацездатностi будуть надходити та акумулюватись данi:
— з електронноï системи охорони здоров'я про медичнi висновки, на пiдставi яких формують листки непрацездатностi;
— з Фонду соцiального страхування про результати перевiрки обгрунтованостi видачi та продовження листкiв непрацездатностi застрахованим особам; суми допомоги; вiдмови в наданнi застрахованiй особi допомоги по тимчасовiй непрацездатностi; змiни причини непрацездатностi; направлення на лiкування або реабiлiтацiйну допомогу;
— вiд страхувальникiв — про суму оплати перших 5 днiв, вiдмову по оплатi перших 5 днiв тимчасовоï непрацездатностi тощо;
— вiд органiв опiки та пiклування вiдомостi про факт усиновлення дитини застрахованими особами протягом двох мiсяцiв з дня ïï народження, зазначеного у свiдоцтвi про народження;
— вiд централiзованого банку даних з проблем iнвалiдностi про встановлення медико-соцiальноï експертною комiсiєю групи iнвалiдностi або невстановлення групи iнвалiдностi при повторному оглядi.
Звертаємо увагу, що перехiд вiд паперових до електронних лiкарняних листкiв втрати працездатностi планується впроваджувати поступово, але роботодавцям вже рекомендовано зареєструватись на вебпорталi електронних послуг Пенсiйного фонду Украïни.
Головне управлiння ПФУ в Одеськiй областi.