Номер 19 (1459), 30.05.2019

ОДЕСЬКИЙ КIНОФЕСТИВАЛЬ
ПРЕДСТАВИВ IМIДЖЕВI ВIДЕО

Одеський мiжнародний кiнофестиваль (ОМКФ) вважаεться масштабною глядацькою подiεю не тiльки в Украïнi, а й у всiй €вропi.

Уже десять рокiв ОМКФ культивуε якiсне глядацьке кiно. Доля Гран-прi ОМКФ (а в цьому роцi - ще й головного призу Нацiональноï програми) залежить вiд головного суддi - глядача. Саме глядачi своïм голосуванням пiсля конкурсних показiв вирiшують, якi фiльми стануть переможцями.

Ця метафора стала основою концепцiï iмiджевих вiдеороликiв ювiлейного 10-го Одеського кiнофестивалю, де нагорода ОМКФ - статуетка "Золотий Дюк" - опиняεться в руках простих одеситiв. Слоган кампанiï - "Наш Гран-прi - у ваших руках".


"Цього року фестиваль святкуε десятирiччя, тож до промороликiв до ювiлею ми поставились ще з бiльшою вiдповiдальнiстю, - зазначаε генеральна продюсерка ОМКФ Юлiя Сiнькевич. - З самого початку хотiли поεднати в них два основнi меседжi нашого фестивалю - його унiкальне мiсце проведення i те, що на нашому кiнопереглядi головнi нагороди - в руках глядачiв. Символiчно також, що режисеркою вiдео стала саме Тоня Ноябрьова - минулорiчна лауреатка нашого фестивалю. Одним словом, все склалось в одну цiлiсну картину!

Iдея кампанiï належить незалежному копiрайтеру Аннi Гончаровiй, яка ранiше розробляла рекламнi кампанiï у складi Banda Agency. Задум в життя втiлила режисерка Тоня Ноябрьова, яка на минулорiчному ОМКФ стала переможцем у номiнацiï "Найкраща режисерська робота" з фiльмом "Герой мого часу".

"Хоч я i народилася в Киεвi, але дитинство провела в Одесi. Я добре вiдчуваю це мiсто, його енергетику, розумiю особливiсть цього мiсця, знаю ïï на смак i на запах, - говорить режисерка Тоня Ноябрьова. - Цього року запит ОМКФ i моε внутрiшнε бажання збiглись, i нам вдалося передати колорит Одеси, лiта i свята. До того ж Одеський мiжнародний кiнофестиваль - це глядацький фестиваль, який щорiчно вiдвiдують безлiч поцiновувачiв кiно. I саме глядач приймаε рiшення, кому присудити Гран-прi i який фiльм стане кращим. Це i вiдображено у наших iмiджевих вiдео".

Виробництвом промороликiв займався продакшен Family Production. За словами продюсерки Анастасiï Буковськоï, перед початком зйомок стояв вибiр локацiï - Киïв чи Одеса.

"Не секрет, що в Киεвi можна зiмiтувати хоч Нью-Йорк, хоч Париж. Але режисерка Тоня Ноябрьова наполягала: вiдтворити атмосферу Привозу без моря неможливо. Тому ми поïхали в Одесу. Коли побачили результат, зрозумiли, що вона дiйсно мала рацiю!" - подiлилась Анастасiя.

Як розповiла продюсерка, концепцiю сценаристки Анi Гончаровоï Тоня Ноябрьова iнтерпретувала в комедiйну iсторiю з чiткою драматургiεю.

"Нам хотiлося зробити вiдео, що будуть зрозумiлi глядачевi. Тож нашi iсторiï лаконiчнi, душевнi, мають гумор i атмосферу. Ïх хочеться дивитися декiлька разiв, адже вони пiднiмають настрiй! Увесь цей проект був для нас задоволенням: ми любимо Одеський мiжнародний кiнофестиваль i його класну команду, а бути причетним до ювiлею, зробити свiй внесок у нього - особливий кайф!"

Нагадаεмо, що ювiлейний Одеський мiжнародний кiнофестиваль вiдбудеться з 12-го до 20 липня 2019 р.

Пiдготував Андрiй ТИШКОВ.