Номер 21 (1365), 16.06.2017

ВЕБ-ПОРТАЛ

Веб-портал розроблено i запущено 01.10.2012 року. Свого часу це був вихiд Фонду на новий якiсний рiвень надання електронних послуг, який повнiстю вiдповiдав курсу Украïни на широке впровадження систем державного електронного управлiння.

Головною метою створення веб-порталу електронних послуг було не лише полiпшити якiсть та оперативнiсть обслуговування громадян, але й водночас забезпечити в краïнi можливiсть запровадження технологiï електронного управлiння в соцiальнiй сферi.

Кожна застрахована особа (кожен працiвник), зареεструвавшись на порталi, маε змогу щомiсяця бачити в своεму "особистому кабiнетi" данi з системи персонiфiкованого облiку, а саме перелiк страхувальникiв (роботодавцiв), якi подавали щодо громадянина вiдомостi в систему персонiфiкованого облiку, сума заробiтку, з якого сплачено страховi внески, вiдмiтки по сплату εдиного внеску та вiдомостi про спецiальний або пiльговий стаж у разi наявностi. Все це допомагаε контролювати, як саме роботодавець сплачуε за нього εдиний внесок, що у майбутньому буде вiдображатися при призначеннi пенсiï.

З 01.11.2016 р. запрацював оновлений веб-портал - електронних послуг Пенсiйного фонду Украïни. Завдяки новим функцiональним можливостям значно розширено дистанцiйний доступ громадян до послуг, що надаються Фондом.

Пенсiонери - користувачi веб-порталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати такi вiдомостi з власноï пенсiйноï справи:

- назва Закону Украïни, згiдно з яким призначено пенсiю;

- вид пенсiï;

- сума призначеноï пенсiï, з урахуванням надбавок, пiдвищень, додатковоï пенсiï, цiльовоï грошовоï допомоги, пенсiï за особливi заслуги перед Украïною, iндексацiï та iнших доплат до пенсiï, встановлених законодавством;

- дата закiнчення виплати пенсiï (для пенсiй, призначених на певний строк);

- подавати скарги або заяви щодо письмового роз'яснення;

- записатися на прийом або переглянути графiки прийому;

- отримувати iнформацiю, накопичену в базах даних персонiфiкованого облiку (з 1998 р.);

- якщо ви маεте електронний цифровий пiдпис (Ключ ЕЦП), то можливо надавати заяви про перерахунок пенсiï, подавати заяву-запит на попереднε замовлення паперових документiв, а саме: виписки з пенсiйноï справи (для пенсiонерiв), виписки про стан розрахункiв з ПФУ (для страхувальникiв). При наявностi ЕЦП можлива онлайн-реεстрацiя.

Портал працюε з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

Як зареεструватися на ВЕБ-порталi?

Для пенсiонерiв необхiдно:

- звернутися особисто до об'εднаного управлiння Пенсiйного фонду Украïни в м. Одесi;

- надати паспорт громадянина Украïни;

- картку платника податку;

- пенсiйне посвiдчення.

Для застрахованих осiб необхiдно:

- звернутися особисто до управлiння Пенсiйного фонду Украïни;

- надати паспорт громадянина Украïни;

- картку платника податку.

Звертаεмо вашу увагу, що зареεструватися на Веб-порталi ПФУ можливо у будь-якому управлiннi ПФ незалежно вiд реεстрацiï.

В Центральному об'εднаному управлiннi ПФ в м. Одесi можливо зареεструватися за адресами:

- Киïвський вiддiл обслуговування громадян - вул. Iльфа i Петрова, 4а, у кабiнетi № 5, каб № 6.

- Центральний вiддiл обслуговування громадян - вул. Ришельεвська, 60.

- Приморський вiддiл обслуговування громадян - пр. Свiтлий, 8.

Вεчканова Н. В.,
начальник Киïвського вiддiлу
обслуговування громадян.