Подшивка Свежий номер Реклама О газете Письмо в редакцию Наш вернисаж Полезные ссылки

Коллаж Алексея КОСТРОМЕНКО

Номер 31 (1520)
1.10.2020
НОВОСТИ
Фотовернисаж
Проблемы и решения
Обратная связь
Вокруг Света
Культура
Спорт
Мяч в игре
Повесть
Официально
12-я полоса

+ Новости и события Одессы

Культура, происшествия, политика, криминал, спорт, история Одессы. Бывших одесситов не бывает!

добавить на Яндекс

Rambler's Top100

Номер 31 (1520), 1.10.2020

Пенсiйне законодавство: роз'яснення спецiалiста

Якi вимоги для направлення звернення громадян?

Пiд зверненнями громадян слiд розумiти викладенi в письмовiй або уснiй формi пропозицiï (зауваження), заяви (клопотання) i скарги.

Вимоги до звернення викладенi в статтi 5 Закону Украïни "Про звернення громадян" (далi — Закон).

Звернення адресуються органам державноï влади i органам мiсцевого самоврядування, пiдприємствам, установам, органiзацiям незалежно вiд форми власностi, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирiшення порушених у зверненнях питань.

Звернення може бути подано окремою особою (iндивiдуальне) або групою осiб (колективне).

Особливою формою колективного звернення громадян до Президента Украïни, Верховноï Ради Украïни, Кабiнету Мiнiстрiв Украïни, органу мiсцевого самоврядування є електронна петицiя, яка подається та розглядається в порядку, передбаченому статтею 23-1 цього Закону.

Звернення може бути усним чи письмовим.

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомi або за допомогою засобiв телефонного зв’язку через визначенi контактнi центри, телефоннi "гарячi лiнiï" та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до вiдповiдного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якоï оформленi вiдповiдно до законодавства. Письмове звернення також може бути надiслане з використанням мережi Iнтернет, засобiв електронного зв’язку (електронне звернення).

У зверненнi має бути зазначено прiзвище, iм’я, по батьковi, мiсце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозицiï, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути пiдписано заявником (заявниками) iз зазначенням дати. В електронному зверненнi також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надiслано вiдповiдь, або вiдомостi про iншi засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового пiдпису при надсиланнi електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з вiдповiдними роз’ясненнями не пiзнiш як через десять днiв вiд дня його надходження, крiм випадкiв, передбачених частиною першою статтi 7 цього Закону.

Звернення про надання безоплатноï правовоï допомоги розглядаються в порядку, встановленому законом, що регулює надання безоплатноï правовоï допомоги.

Пiдготовлено юридичним управлiнням Головного управлiння Пенсiйного фонду Украïни в Одеськiй областi.

Версия для печати


Предыдущая статья

Следующая статья
Здесь могла бы быть Ваша реклама

    Кумир

З питань придбання звертайтеся за адресою.