Подшивка Свежий номер Реклама О газете Письмо в редакцию Наш вернисаж Полезные ссылки

Коллаж Алексея КОСТРОМЕНКО

Номер 06 (1538)
18.03.2021
НОВОСТИ
Проблемы и решения
Актуально
Культура
Вокруг Света
Тема
Спорт
Мяч в игре
История
Официально
12-я полоса

+ Новости и события Одессы

Культура, происшествия, политика, криминал, спорт, история Одессы. Бывших одесситов не бывает!

добавить на Яндекс

Rambler's Top100

Номер 06 (1538), 18.03.2021

Новi вимоги до банкiвських договорiв

Нацiональний банк встановив додатковi вимоги до банкiвських договорiв для розкриття повноï iнформацiï про послуги. Йдеться про вимоги до договорiв про споживчий кредит, вклад (депозит), а також вiдкриття та ведення поточного рахунку. (Постанова Правлiння Нацiонального банку Украïни вiд 22 сiчня 2021 року № 7 "Про затвердження Положення про додатковi вимоги до договорiв про надання фiнансових послуг" — http://bit.ly/3bd9uCw).

Банки мають термiн до 27 квiтня 2021 року на приведення своєï роботи у вiдповiднiсть та розкриття повноï iнформацiï у договорах.

Головнi змiни у вимогах:

* Банкiвський договiр повинен мiстити:

— повний опис послуги;

— зазначення наслiдкiв невиконання або неналежного виконання банком обов’язкiв за договором;

— iнформацiю про наявнiсть у споживача права вiдмовитись або розiрвати договiр чи припинити за його вимогою зобов’язання за договором;

— зазначення порядку iнформування споживача про змiни в тарифах i умовах надання послуги, щодо якоï укладено договiр, та каналу iнформування;

— iнформацiю, куди звернутися з питань захисту прав споживачiв фiнансових послуг.

* У договорi вкладу (депозиту) потрiбно буде вказувати конкретну дату повернення вкладу та iнформацiю про наявнiсть у банку права продовжити термiн дiï вкладу (депозиту) тощо.

* У договорi споживчого кредиту — вказувати перелiк та вартiсть додаткових послуг, умови, за яких можлива змiна процентноï ставки чи iнших платежiв тощо.

* Текст договору має бути викладений розмiром шрифту не менше 11 друкарських пунктiв, з напiвжирним накресленням важливих цифрових значень.

* Заборонено банкам включати до договорiв недобросовiснi норми, якi обмежують права споживачiв подати скаргу чи позов до суду.

* Заборонено без iнформування споживача змiнювати умови договору, а також вимагати вiд споживача сплатити за ще не отриманi за договором послуги тощо.

Особа, яка постраждала вiд неправомiрних дiй фiнансовоï установи, може звернутися до системи безоплатноï правовоï допомоги:

— отримати безоплатну правову допомогу безпосередньо в центрах та бюро правовоï допомоги (адреси та телефони на сайтi системи БПД https://www.legalaid.gov.ua/tsentry/);

— зателефонувати на безкоштовний номер системи безоплатноï правовоï допомоги: 0-800-213-103;

— скористатися мобiльним застосунком "Безоплатна правова допомога", завантаживши його у Google Play чи App Store за посиланням https://bit.ly/3hwwgqR;

— поставити запитання у месенджерi Facebook-сторiнки системи БПД https://www.facebook.com/Centre.4.Legal.Aid;

— написати у Телеграм-чат системи БПД http://www.legalaid.gov.ua/telegram.html;

— звернутися на Вайбер системи БПД http://www.legalaid.gov.ua/viber.html;

— переглянути правовi консультацiï на довiдково-iнформацiйнiй платформi правових консультацiй "WikiLegalAid" за посиланням: https://wiki.legalaid.gov.ua/index.php/.

Регiональний центр з надання безоплатноï вторинноï правовоï допомоги в Одеськiй областi: вул. Льва Толстого, 6, м. Одеса, 65023. Контактний телефон: (048) 726-22-23. Єдиний телефонний номер системи безоплатноï правовоï допомоги: 0-800-213103. Електроннi адреси: office.odesa.legalaid@gmail.com, office.odesa@legalaid.od.ua.

Версия для печати


Предыдущая статья

Следующая статья
Здесь могла бы быть Ваша реклама

    Кумир

З питань придбання звертайтеся за адресою.