Подшивка Свежий номер Реклама О газете Письмо в редакцию Наш вернисаж Полезные ссылки

Коллаж Алексея КОСТРОМЕНКО

Номер 30 (1374)
18.08.2017
НОВОСТИ
Наш город
Детектив
Острая тема
Вокруг Света
Спрашивайте - отвечаем
Спорт
Мяч в игре
Культура
Пожелтевшие страницы
16-я полоса
Як козаки...

+ Новости и события Одессы

Культура, происшествия, политика, криминал, спорт, история Одессы. Бывших одесситов не бывает!

добавить на Яндекс

Rambler's Top100

Номер 30 (1374), 18.08.2017

РЕКЛАМА

Дотепна iнтерпретацiя
легендарного мультфiльму "ЯК КОЗАКИ..."
про енергонезалежнiсть

Пiсля випробувань украïнською медициною, що реформуεться, славетна трiйця козакiв Грай, Око та Тур з легендарного мультфiльму "Як козаки..." не спиняεться. Нашi героï з ще бiльшим завзяттям продовжують експериментувати та жити життям звичайних украïнцiв.

30-секундний мiнi-мультфiльм розповiдаε, як козаки зiштовхуються зi сферою життя, з якою до цього нiколи не мали справу, - з енергоспоживанням та його наслiдком енергонезалежнiстю. Про це повiдомляε прес-офiс проекту "Програма комунiкацiï реформ в Украïнi".

За сюжетом Грай, Око та Тур постають дуже хазяйновитими, козакiв бентежить, як споживаються енергоресурси у ïхнiх домiвках. Героï мультфiльму у притаманнiй ïм винахiдливiй манерi показують шляхи, як розумно економити власнi статки та при цьому ще й iнвестувати в украïнську енергетику.

"Уявiмо, що козаки, якi долали ворогiв, мандрували краïнами, тепер оселилися, скажiмо, у затишному районi одного з обласних центрiв Украïни. Нашi героï нiколи не погодяться на нерацiональне та неощадливе використання енергоресурсiв. Вони роблять все, щоб жити заможно i збагачувати свою краïну", - розповiдаε автор сценарiïв мультфiльмiв Антон Базелiнський.

Як i ранiше, здоровань Грай, коротун Око i силач Тур не мовлять. Думки та емоцiï вони висловлюють дiями, ε лише закадровий текст.

Анiмацiйнi ролики "Як козаки енергонезалежнicть розвивали" - частина комунiкацiйноï кампанiï, яку впроваджують ключовi стейкхолдери та громадськi органiзацiï Украïни, щоб привернути увагу широкоï громадськостi до змiн у енергетичному секторi. Автори розраховують, що образи, знайомi украïнському народу вже 50 рокiв, додадуть емоцiйного забарвлення та довiри до поточних змiн. Медiакампанiя за участi персонажiв легендарного мультфiльму, окрiм вiдео, включатиме створення радiороликiв та дотепних комiксiв для друкованих ЗМI та iнтернет-медiа.

Версия для печати


Предыдущая статья

Следующая статья
Здесь могла бы быть Ваша реклама

    Кумир

З питань придбання звертайтеся за адресою.