Подшивка Свежий номер Реклама О газете Письмо в редакцию Наш вернисаж Полезные ссылки

Коллаж Алексея КОСТРОМЕНКО

Номер 24 (1513)
13.08.2020
НОВОСТИ
Память
Обратная связь
КВН
Вокруг Света
Культура
Спорт
Мяч в игре
Повесть
Официально
12-я полоса

+ Новости и события Одессы

Культура, происшествия, политика, криминал, спорт, история Одессы. Бывших одесситов не бывает!

добавить на Яндекс

Rambler's Top100

Номер 24 (1513), 13.08.2020

Телефонному консультуванню БПД — три роки!

0-800-213-103 — саме за цим єдиним безкоштовним номером системи безоплатноï правовоï допомоги люди з будь-якого куточка Украïни можуть в телефонному режимi отримати юридичнi консультацiï. Офiс єдиного контактного центру системи БПД у Сумах розпочав свою роботу три роки тому, 17 липня 2017 року. За цей час до операторiв у Сумах надiйшло понад 232,7 тис. дзвiнкiв.


Телефонуй 0-800-213-103

Контактний центр системи БПД має два стацiонарнi офiси у Чернiвцях та Сумах. Зателефонувавши за безкоштовним номером 0-800-213-103, клiєнти спочатку потрапляють до операторiв офiсу у Чернiвцях. Якщо людина потребує юридичних консультацiй чи роз’яснень, ïï з’єднують з фахiвцями сумського вiддiлення.

Нашi клiєнти ïх не бачать, лише чують. Але вiд ïхнiх консультацiй та роз’яснень може залежати вирiшення роками наболiлого правового питання, вчасне звернення до потрiбних установ чи органiзацiй або знання алгоритму дiй, що допоможуть у тiй чи iншiй життєвiй ситуацiï.

За цi роки контактний центр як один iз сервiсiв системи безоплатноï правовоï допомоги повнiстю виправдав свою необхiднiсть. Немає змоги прийти до центру чи бюро правовоï допомоги й отримати консультацiю? Телефонуй! Затримали працiвники полiцiï й потрiбен адвокат? Телефонуй! Потрiбно дiзнатися контакти центрiв та бюро правовоï допомоги? Телефонуй!

Якiсть, оперативнiсть, комунiкабельнiсть — три основнi принципи, якими послуговуються юристи контактного центру у своïй роботi.

Як все починалося

Робота над добором i навчанням персоналу сумського офiсу контактного центру почалася з березня 2017 року. Сумчани вiдвiдали чернiвецький офiс контакт-центру, ознайомилися зi специфiкою роботи, перейняли досвiд побудови вiддiлу "з нуля". У процесi вiдбору спецiалiстiв важливе значення мав рiвень знань, а також умiння швидко знаходити потрiбну iнформацiю. Усi спецiалiсти мали виконати завдання — побудувати схему вiдповiдi на типове питання. З цим добре впоралися шiсть кандидатiв, якi i стали першими консультантами. А для бiльшостi з них контактний центр став першим мiсцем роботи. Ставки на перспективну молодь були недаремними.

Перед початком роботи консультанти пройшли навчання з представниками Координацiйного центру з надання правовоï допомоги, якi розповiли про систему БПД i про специфiку консультування у телефонному режимi, а також про довiдково-iнформацiйну платформу правових консультацiй "WikiLegalAid". До речi, саме юристи контактного центру є активними редакторами правничоï вiкiпедiï — нашi так званi "вiкiнги".

У тестовому режимi контактний центр розпочав роботу з 24 квiтня, а офiцiйний запуск вiдбувся 17 липня 2017 року. Наразi роботу контактного центру у Сумах забезпечують сiм висококвалiфiкованих юристiв, якi мають повну вищу юридичну освiту.

Почути кожного клiєнта

За три роки роботи до контактного центру надiйшло 232 727 (станом на 10 липня 2020 року) дзвiнкiв. Найчастiше телефонують жителi Киïвськоï, Днiпропетровськоï, Донецькоï, Харкiвськоï областей. Спектр питань є доволi широким, а топ-5 становлять цивiльнi, адмiнiстративнi, трудовi, кримiнальнi та сiмейнi.

"Звертаючись до контактного центру, клiєнти хочуть вирiшити свою проблему з мiнiмальною затратою часу та ресурсiв. Звiсно, не на кожне юридичне питання можна дати вiдповiдь по телефону, однак найбiльше задоволення вiд роботи ми отримуємо саме тодi, коли вдається знайти спосiб допомогти людинi", — розповiдає начальник вiддiлу забезпечення роботи контактного центру Олексiй Рибалка.

У середньому щодня кожен оператор вiдповiдає на 53 дзвiнки. На кожну телефонну консультацiю фахiвцi витрачають у середньому 5 хвилин 29 секунд.

"Ми надзвичайно пишаємося тим, що саме в Сумах юристи консультують громадян з усiєï Украïни. Це говорить про довiру, про високий професiйний рiвень наших фахiвцiв. Повiрте, далеко не кожному юристу до снаги така складна робота. Тут мало були просто гарним юристом — потрiбно ще й бути комунiкабельним, стресостiйким, вмiти психологiчно пiдтримати клiєнта", — говорить директорка Регiонального центру з надання БВПД у Сумськiй областi Олена Демченко.

Юрист Олександр Дорошенко — один iз тих, хто працює з першого дня роботи сумського офiсу контактного центру. За цей час вiн прийняв величезну кiлькiсть дзвiнкiв, почув не одну складну життєву ситуацiю, в якiй опинилися люди. Часто-густо доводилося не просто надавати юридичнi консультацiï, а й допомагати людям не впасти у вiдчай, не опускати руки й боротися за своï порушенi права.

Ось один iз прикладiв. Зателефонував чоловiк, який зазнав насильства вiд своєï жiнки та дитини, яку мати, користуючись слабохарактернiстю батька, виховувала на власний розсуд: не давала йому бачитись i брати участь у вихованнi доньки, а коли та пiдросла, розказувала, який батько поганий. Оскiльки обидвi сторони були у шлюбi, то виникало питання про подiл майна. Дружина iз тещею i дитиною використали незаконний метод "роздiлу": прийшли на мiсце роботи чоловiка (вiн був ФОП — фiзична особа — пiдприємець), побили його i винесли майно, необхiдне для роботи. Через це чоловiк збанкротував i не мав можливостi сплачувати навiть мiнiмальнi алiменти. До цього ж вiн добровiльно платив дитинi близько 7 тис. грн щомiсячно. Чоловiк прекрасно був обiзнаний у законах i розумiв, що передбачена вiдповiдальнiсть за несплату алiментiв, але при цьому навiдрiз вiдмовлявся писати заяву до полiцiï про напад i про те, що йому перешкоджають брати участь у вихованнi дитини, при тому, що вiн не позбавлявся батькiвських прав.

"По сутi, телефонував вiн вiд шоку i безвиходi, що рiдна дитина 13 рокiв, ще й дiвчинка, долучилася до побиття. Клiєнту бiльше потрiбна була психологiчна пiдтримка, яку вiн i отримав разом iз роз’ясненнями щодо його прав", — згадує юрист Олександр Дорошенко.

Чим я можу вам допомогти?

Фахiвцi контактного центру розповiдають, що найскладнiше у роботi — коли деякi клiєнти не розумiють, що ïхнє питання неможливо вирiшити в телефонному режимi, й iгнорують можливiсть звернутися до мiсцевого центру або бюро правовоï допомоги.

А найцiкавiше в професiï — це необхiднiсть постiйно бути "на хвилi" законодавства. Юристи уважно вiдстежують змiни нормативно-правових актiв, знайомляться з актуальною судовою практикою, адже без цього неможливо надати якiсну консультацiю. Найбiльшою ж винагородою для працiвникiв контактного центру є вдячнi вiдгуки вiд клiєнтiв, а ïх за три роки назбиралося чимало:

"Дякую консультанту Дмитру, який надав iнформацiю щодо нормативно-правових актiв, якi передбачають можливiсть ознайомитися з iнформацiєю про свiй стан здоров’я, зокрема з медичною документацiєю. Нехай i надалi будуть такi консультацiï, а ще пропоную, щоб у дозвонювачiв була можливiсть оцiнити роботу консультантiв за 10-бальною шкалою".

Олена Р., червень 2020

"Хочу висловити подяку консультантцi Янi, яка придiлила менi багато уваги й вичерпно вiдповiла на моє питання щодо примусового лiкування особи в психiатричному закладi".

Алiна Б., сiчень 2020

Тож пам’ятайте: правова допомога поруч, а здавалося б складна й безвихiдна ситуацiя може вирiшитися пiсля слiв незнайомого голосу у слухавцi: "Вiтаю! Ви зателефонували до контактного центру системи безоплатноï правовоï допомоги. Чим я можу вам допомогти?".

Регiональний центр з надання безоплатноï вторинноï правовоï допомоги в Одеськiй областi:
вул. Льва Толстого, 6, м. Одеса, 65023.
Контактний телефон: (048) 726-22-23.
Єдиний телефонний номер системи безоплатноï правовоï допомоги: 0-800-213103.
Електроннi адреси: office.odesa.legalaid@gmail.com, office.odesa@legalaid.od.ua.

Версия для печати


Предыдущая статья

Следующая статья
Здесь могла бы быть Ваша реклама

    Кумир

З питань придбання звертайтеся за адресою.