Подшивка Свежий номер Реклама О газете Письмо в редакцию Наш вернисаж Полезные ссылки

Коллаж Алексея КОСТРОМЕНКО

Номер 37 (1526)
12.11.2020
НОВОСТИ
Память
Море
Здоровье
Вокруг Света
Острая тема
Спорт
Мяч в игре
Личность
Официально
12-я полоса

+ Новости и события Одессы

Культура, происшествия, политика, криминал, спорт, история Одессы. Бывших одесситов не бывает!

добавить на Яндекс

Rambler's Top100

Номер 37 (1526), 12.11.2020

Чи необхiдно особi, яка отримує пенсiю, повiдомляти органи ПФУ про змiну паспортних даних

Особа зобов’язана повiдомляти територiальнi органи Пенсiйного фонду про змiну даних, що вносяться до ïï персональноï облiковоï картки в системi персонiфiкованого облiку та Державному реєстрi загальнообов’язкового державного соцiального страхування, протягом десяти днiв з моменту ïх виникнення (п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону Украïни "Про загальнообов’язкове державне пенсiйне страхування").

У разi виявлення недостовiрних даних у документах та вiдомостях, на пiдставi яких було встановлено та/або здiйснюється виплата пенсiï, рiшенням територiального органу Пенсiйного фонду Украïни розмiр та пiдстави для виплати пенсiï переглядаються вiдповiдно до цього Закону без урахування таких даних (ст. 49 Закону Украïни "Про загальнообов’язкове державне пенсiйне страхування" доповнено ч. 3 згiдно iз Законом вiд 03.12.2019 № 324-IX).

Враховуючи вищезазначене, органами Пенсiйного фонду Украïни може бути розглянуто питання щодо призупинення виплати пенсiï громадянину до з’ясування обставин щодо дiйсностi паспорту на пiдставi якого виплачується пенсiя.

На перiод карантинних заходiв, що впровадженi на територiï Украïни, щодо недопущення поширення захворюваностi на COVID-19 та вбереження себе та своïх близьких, надати iнформацiю про змiну паспортних даних (чи щодо iнших змiн) найбезпечнiше та найоперативнiше на веб-порталi електронних послуг Пенсiйного фонду: https://portal.pfu.gov.ua.

Для цього необхiдно:

— авторизуватися в особистому кабiнетi веб-порталу у зручний спосiб: з використанням квалiфiкованого електронного пiдпису (КЕП) або iнтегрованоï системи GOV-ID (за допомогою мобiльного оператора або банку);

— у роздiлi "Щодо пенсiйного забезпечення" обрати опцiю "внесення змiн до пенсiйноï справи";

— вибрати категорiю "Заява про змiну особистих даних пенсiонера (у разi змiни ПIБ та/або паспортних даних). Заповнити необхiднi реквiзити, сформувати заяву, прикрiпивши вiдповiднi сканованi документи та натиснути "Вiдправити до ПФУ".

У разi неможливостi скористатися електронними послугами Пенсiйного фонду, вам необхiдно звернутися до сервiсного центру ПФУ, в якому ви перебуваєте на облiку.

Версия для печати


Предыдущая статья

Следующая статья
Здесь могла бы быть Ваша реклама

    Кумир

З питань придбання звертайтеся за адресою.