Культура, происшествия, политика, криминал, спорт, история Одессы. Бывших одесситов не бывает!
Номер 22 (1366), 23.06.2017
Новi серiï легендарного мультфiльму: "Як козаки медицину випробовували"
У 2017 роцi славетна трiйця козакiв з легендарного мультфiльму "Як козаки..." зiштовхнеться з викликом, з яким до цього нiколи не мала справи, - з украïнською медициною.
У двох 30-секундних вiдео здоровань Грай, коротун Око i силач Тур будуть випробувати на собi все нове, що запроваджуεться в сучаснiй украïнськiй системi охорони здоров`я. Про це повiдомляε прес-офiс проекту "Програма комунiкацiï реформ в Украïнi".
За сюжетом, козаки перебувають у самому розквiтi сил. Упродовж життя вони жодного разу не скаржилися на здоров`я, а члени ïхнiх родин не потрапляли у медичнi заклади. Але настаε час i для цього. Трiйця випробовуватиме на собi нововведення в медицинi, зокрема, користуватиметься безкоштовними лiками, лiкуватиме членiв своïх родин та вiдвiдуватиме лiкарнi в рiзних регiонах Украïни. У роликах козакiв усюди оточуватимуть жiнки - мами, дружини, сестри.
"Трiйця козакiв - це образи, взятi з реального життя. У цих персонажах кожен з нас впiзнаε себе - вони, як i кожен з нас, звертаються до медичних закладiв. Природна заощадливiсть, яка у козакiв, тобто у всiх нас, в кровi, примушуε героïв шукати шляхiв для економiï, - розповiдаε автор сценарiïв мультфiльмiв Антон Базелiнський. - Вже кiлька десяткiв рокiв цi персонажi знаходять виходи iз будь-яких ситуацiй. Тож усiм нам варто придивитися, що вони робитимуть, коли ïхнiм рiдним, односельцям будуть потрiбнi лiки та медичне обслуговування високого рiвня. Гадаю, нам всiм варто повчитися кмiтливостi козакiв".
Як i ранiше, здоровань Грай, коротун Око i силач Тур не будуть мовити. Думки та емоцiï вони висловлюватимуть дiями, буде лише закадровий текст.
Анiмацiйнi ролики "Як козаки медицину випробовували" - частина комунiкацiйноï кампанiï, покликаноï привернути увагу широкоï громадськостi до змiн у медицинi.
Автори розраховують, що образи, знайомi украïнському народу вже 50 рокiв, додадуть емоцiйного забарвлення та довiри до поточних змiн у соцiальнiй сферi. Медiакампанiя за участi персонажiв легендарного мультфiльму, окрiм вiдео, включатиме створення радiороликiв та дотепних комiксiв для друкованих ЗМI та Iнтернет-медiа.