Подшивка Свежий номер Реклама О газете Письмо в редакцию Наш вернисаж Полезные ссылки

Коллаж Алексея КОСТРОМЕНКО

Номер 24 (1417)
20.07.2018
НОВОСТИ
Образование
Актуальная тема
Море
Вокруг Света
Спрашивайте - отвечаем
Официально
Спорт
Футбол
Культура
Память
16-я полоса

+ Новости и события Одессы

Культура, происшествия, политика, криминал, спорт, история Одессы. Бывших одесситов не бывает!

добавить на Яндекс

Rambler's Top100

Номер 24 (1417), 20.07.2018

Запит про отримання витягу
з реεстру платникiв εдиного податку
можна подати через Електронний кабiнет

Вiдповiдно до вимог Податкового кодексу Украïни платник εдиного податку може безоплатно отримати витяг з реεстру платникiв εдиного податку.

Строк надання витягу не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту.

Запит про отримання витягу з реεстру платникiв εдиного податку подаεться в довiльнiй формi, на пiдставi якого видаεться тимчасовий витяг з реεстру платникiв εдиного податку.

Слiд зазначити, що меню "Листування з ДФС" приватноï частини Електронного кабiнету дозволяε надiслати довiльну кореспонденцiю (лист, запит тощо) до вiдповiдного органу ДФС.

Форма пiдготовки такоï кореспонденцiï передбачаε заповнення або вибiр iз запропонованих наступних реквiзитiв:

- регiон, в якому знаходиться орган ДФС;

- орган ДФС, до якого вiдправляεться лист;

- тип документа;

- тематика звернення;

- короткий змiст листа;

- сканований документ, який необхiдно завантажити (файл повинен бути у форматi pdf iз обмеженням розмiру не бiльше 2 МБ).

Зберегти проект листа можна, натиснувши кнопку "Зберегти чернетку", пiдписати та надiслати до органу ДФС - натиснувши кнопку "Пiдписати i надiслати".

Протягом одного робочого дня пiсля надсилання листа до органу ДФС автора електронного листа буде повiдомлено про вхiдний реεстрацiйний номер та дату реεстрацiï запиту в органi ДФС, до якого даний запит направлено. Iнформацiю щодо отримання та реεстрацiï листiв в органi ДФС користувач може переглянути в вкладцi "Вхiднi документи" меню "Вхiднi/вихiднi документи" Електронного кабiнету.

Вiдповiдi на запити та квитанцiï щодо обробки заяв i запитiв платник може переглянути в меню "Вхiднi/вихiднi документи" Електронного кабiнету.

Крiм того, в меню "Заяви, запити для отримання iнформацiï" платник також маε можливiсть створити та надiслати довiльну кореспонденцiю (лист, запит тощо) до вiдповiдного органу ДФС.

Робота у приватнiй частинi Електронного кабiнету здiйснюεться з використанням електронного цифрового пiдпису, що сертифiкований у будь-якому Акредитованому центрi сертифiкацiï ключiв.

Вхiд до Електронного кабiнету здiйснюεться через офiцiйний веб-портал ДФС.

Отже фiзична особа - пiдприεмець - платник εдиного податку через меню "Листування з ДФС" або "Заяви, запити для отримання iнформацiï" приватноï частини Електронного кабiнету маε право завантажити лист до органу ДФС, зокрема запит про отримання витягу з реεстру платникiв εдиного податку у довiльнiй формi, пiдписати електронним цифровим пiдписом та надiслати.

Детальнiше з цим роз`ясненням можна ознайомитися на офiцiйному веб-порталi Державноï фiскальноï служби Украïни у Загальнодоступному iнформацiйно-довiдковому ресурсi (категорiя 107.09).

Версия для печати


Предыдущая статья

Следующая статья
Здесь могла бы быть Ваша реклама

    Кумир

З питань придбання звертайтеся за адресою.