Номер 24 (1417), 20.07.2018
Запит про отримання витягу з реεстру платникiв εдиного податку можна подати через Електронний кабiнет
Вiдповiдно до вимог Податкового кодексу Украïни платник εдиного податку може безоплатно отримати витяг з реεстру платникiв εдиного податку.
Строк надання витягу не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту.
Запит про отримання витягу з реεстру платникiв εдиного податку подаεться в довiльнiй формi, на пiдставi якого видаεться тимчасовий витяг з реεстру платникiв εдиного податку.
Слiд зазначити, що меню "Листування з ДФС" приватноï частини Електронного кабiнету дозволяε надiслати довiльну кореспонденцiю (лист, запит тощо) до вiдповiдного органу ДФС.
Форма пiдготовки такоï кореспонденцiï передбачаε заповнення або вибiр iз запропонованих наступних реквiзитiв:
- регiон, в якому знаходиться орган ДФС;
- орган ДФС, до якого вiдправляεться лист;
- тип документа;
- тематика звернення;
- короткий змiст листа;
- сканований документ, який необхiдно завантажити (файл повинен бути у форматi pdf iз обмеженням розмiру не бiльше 2 МБ).
Зберегти проект листа можна, натиснувши кнопку "Зберегти чернетку", пiдписати та надiслати до органу ДФС - натиснувши кнопку "Пiдписати i надiслати".
Протягом одного робочого дня пiсля надсилання листа до органу ДФС автора електронного листа буде повiдомлено про вхiдний реεстрацiйний номер та дату реεстрацiï запиту в органi ДФС, до якого даний запит направлено. Iнформацiю щодо отримання та реεстрацiï листiв в органi ДФС користувач може переглянути в вкладцi "Вхiднi документи" меню "Вхiднi/вихiднi документи" Електронного кабiнету.
Вiдповiдi на запити та квитанцiï щодо обробки заяв i запитiв платник може переглянути в меню "Вхiднi/вихiднi документи" Електронного кабiнету.
Крiм того, в меню "Заяви, запити для отримання iнформацiï" платник також маε можливiсть створити та надiслати довiльну кореспонденцiю (лист, запит тощо) до вiдповiдного органу ДФС.
Робота у приватнiй частинi Електронного кабiнету здiйснюεться з використанням електронного цифрового пiдпису, що сертифiкований у будь-якому Акредитованому центрi сертифiкацiï ключiв.
Вхiд до Електронного кабiнету здiйснюεться через офiцiйний веб-портал ДФС.
Отже фiзична особа - пiдприεмець - платник εдиного податку через меню "Листування з ДФС" або "Заяви, запити для отримання iнформацiï" приватноï частини Електронного кабiнету маε право завантажити лист до органу ДФС, зокрема запит про отримання витягу з реεстру платникiв εдиного податку у довiльнiй формi, пiдписати електронним цифровим пiдписом та надiслати.
Детальнiше з цим роз`ясненням можна ознайомитися на офiцiйному веб-порталi Державноï фiскальноï служби Украïни у Загальнодоступному iнформацiйно-довiдковому ресурсi (категорiя 107.09).
|