Подшивка Свежий номер Реклама О газете Письмо в редакцию Наш вернисаж Полезные ссылки

Коллаж Алексея КОСТРОМЕНКО

Номер 19 (1459)
30.05.2019
НОВОСТИ
Точка зрения
Здоровье
История
Вокруг Света
Культура
Спорт
Мяч в игре
Юбилей
Официально
Детская страница

+ Новости и события Одессы

Культура, происшествия, политика, криминал, спорт, история Одессы. Бывших одесситов не бывает!

добавить на Яндекс

Rambler's Top100

Номер 19 (1459), 30.05.2019

ОДЕСЬКИЙ КIНОФЕСТИВАЛЬ
ПРЕДСТАВИВ IМIДЖЕВI ВIДЕО

Одеський мiжнародний кiнофестиваль (ОМКФ) вважаεться масштабною глядацькою подiεю не тiльки в Украïнi, а й у всiй €вропi.

Уже десять рокiв ОМКФ культивуε якiсне глядацьке кiно. Доля Гран-прi ОМКФ (а в цьому роцi - ще й головного призу Нацiональноï програми) залежить вiд головного суддi - глядача. Саме глядачi своïм голосуванням пiсля конкурсних показiв вирiшують, якi фiльми стануть переможцями.

Ця метафора стала основою концепцiï iмiджевих вiдеороликiв ювiлейного 10-го Одеського кiнофестивалю, де нагорода ОМКФ - статуетка "Золотий Дюк" - опиняεться в руках простих одеситiв. Слоган кампанiï - "Наш Гран-прi - у ваших руках".


"Цього року фестиваль святкуε десятирiччя, тож до промороликiв до ювiлею ми поставились ще з бiльшою вiдповiдальнiстю, - зазначаε генеральна продюсерка ОМКФ Юлiя Сiнькевич. - З самого початку хотiли поεднати в них два основнi меседжi нашого фестивалю - його унiкальне мiсце проведення i те, що на нашому кiнопереглядi головнi нагороди - в руках глядачiв. Символiчно також, що режисеркою вiдео стала саме Тоня Ноябрьова - минулорiчна лауреатка нашого фестивалю. Одним словом, все склалось в одну цiлiсну картину!

Iдея кампанiï належить незалежному копiрайтеру Аннi Гончаровiй, яка ранiше розробляла рекламнi кампанiï у складi Banda Agency. Задум в життя втiлила режисерка Тоня Ноябрьова, яка на минулорiчному ОМКФ стала переможцем у номiнацiï "Найкраща режисерська робота" з фiльмом "Герой мого часу".

"Хоч я i народилася в Киεвi, але дитинство провела в Одесi. Я добре вiдчуваю це мiсто, його енергетику, розумiю особливiсть цього мiсця, знаю ïï на смак i на запах, - говорить режисерка Тоня Ноябрьова. - Цього року запит ОМКФ i моε внутрiшнε бажання збiглись, i нам вдалося передати колорит Одеси, лiта i свята. До того ж Одеський мiжнародний кiнофестиваль - це глядацький фестиваль, який щорiчно вiдвiдують безлiч поцiновувачiв кiно. I саме глядач приймаε рiшення, кому присудити Гран-прi i який фiльм стане кращим. Це i вiдображено у наших iмiджевих вiдео".

Виробництвом промороликiв займався продакшен Family Production. За словами продюсерки Анастасiï Буковськоï, перед початком зйомок стояв вибiр локацiï - Киïв чи Одеса.

"Не секрет, що в Киεвi можна зiмiтувати хоч Нью-Йорк, хоч Париж. Але режисерка Тоня Ноябрьова наполягала: вiдтворити атмосферу Привозу без моря неможливо. Тому ми поïхали в Одесу. Коли побачили результат, зрозумiли, що вона дiйсно мала рацiю!" - подiлилась Анастасiя.

Як розповiла продюсерка, концепцiю сценаристки Анi Гончаровоï Тоня Ноябрьова iнтерпретувала в комедiйну iсторiю з чiткою драматургiεю.

"Нам хотiлося зробити вiдео, що будуть зрозумiлi глядачевi. Тож нашi iсторiï лаконiчнi, душевнi, мають гумор i атмосферу. Ïх хочеться дивитися декiлька разiв, адже вони пiднiмають настрiй! Увесь цей проект був для нас задоволенням: ми любимо Одеський мiжнародний кiнофестиваль i його класну команду, а бути причетним до ювiлею, зробити свiй внесок у нього - особливий кайф!"

Нагадаεмо, що ювiлейний Одеський мiжнародний кiнофестиваль вiдбудеться з 12-го до 20 липня 2019 р.

Пiдготував Андрiй ТИШКОВ.

Версия для печати


Предыдущая статья

Следующая статья
Здесь могла бы быть Ваша реклама

    Кумир

З питань придбання звертайтеся за адресою.